Sunday, May 14, 2006

Festrapport

Grym fest. Riktigt roligt. Vi grillade lite till och med, jag åt en fläskfilé. En hel fläskfilé, utan tillbehör. Det avr jävligt gött, men det tog sin lilla tid att grilla. Partyplattan gjorde succé. Nu har vi bildat föreningen så numer är jag ordförande i Karlskoga Populärmusikförening. Vi kommer bli jävligt grymma alltså. Nästan lika grymma som min bakfyllla var i morse. Kunde liksom inte stå upp utan att bli llamående så jag fick lägga mej på köksgolvet en stund när jag hade gått upp. Sen såg jag städningen som skulel göras, vart ju inte gladare då precis. Sen gick jag och handla och greja så då mådde jag bättre sen. Och så har jag lagat mat idag också så jag ahr vart väldigt duktig måste jag säga. Makaroner och köttfärsås blev det.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

1:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

1:40 PM  

Post a Comment

<< Home