Sunday, June 04, 2006

Grillning

Jo det vart lite grillning igår. Köpte mej lite oxfilé, det var gott. Hade tänkt ta det rätt lugnt med drickandet men det sket sej kan man säga för jag blev tokfull. För kamrat Nilsson hade nämligen varit så ytterst vänlig att ha ersatte några 3,5or som jag hade lämnat i hans kyl men som han far hade druckit upp med en 10,2a. Och det är väl inte särskilt mycket med bara en sån i och för sej men när man dricker den sist efter att ha druckit 5 starköl och en 3,5a så tar den rätt bra. Sen hr jag ett svagt minne av att jag drog i mej en 7,0 cider också. På vägen hem så mötte jag lite folk som hälsade på mej (och jag hälsade tillbaka) jag har dock ingen aning om vilka det var för jag var för full för att se hur dom såg ut. Men detta följdes naturligtvis av en ordentlig bakfylla, som sej bör när man bli lite för full.
För övrigt finner jag hårspray väldigt överskattat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home