Wednesday, September 06, 2006

Denna dag

Var uppe på stan förut och fikade med farmor och farfar, det var rätt trevligt, åt en marsipanbakelse. Jag gillar marsipanbakelser.
Annars har dan förflutit som dom flesta andra dagar, förutom att ja gahr sovit mer än vanligt under dagen och kvällen. Men det beror på att jag avr uppe till folkhögskolan en sväng i förmiddags så jag gick upp tidigare än vanligt.
På tal om folkhögskolan blev jag rätt förvånad när jag traskade in dit där ja gskulel gå in och säga hej innan jag gick hem igen för dte satt liksom massa folk där. Såg ut som dom ahde lektion typ, me ndet avr tydligen några som skulle börja i VIA nu, så jag sa typ tja till dom och berättade lite om föreningen och klubben och sen blev jag kavr där uppe lite längre än vanligt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home