Friday, September 22, 2006

Lite party igen

Ikväll är det lite party som gäller. Var uppe och köpte lite öl förut, ettt apr budweiser och en carlsberg blev det. Lite lite kan tyckas men jag har två öl till i kylen redan och dessutom har jag en flaska cordon negro som jag tänkte dricka upp i kväll, så dryckerna ska nog räcka gott och väl.
Och så har ja grakat mej idag också, det var typ tråkigt (som vanligt).
Och hrä är mitt tips om vilka som får en andra chans i idol ikväll: Cissi, Emma, John Alexander, Erik, Cosima och Nathalie.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jag sitter och dricker en vodka/citron-drink och får otäcka flashbacks från edvinfestivalen. ha så kul ikväll!

7:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

och nu, nu är klockan 03.42, and your party´s over, junior, så börjar mitt...when the night comes down, the grey turns pro....nu kör vi lite gammal 70-tals underground Kingston reggae för the neighbourhood således...och hur fan var Valentinos i afton? det är vad vi alla vill få beskrivet i bloggen efter att gryningen gott och väl blivit history....tell us, Nicklas, så ska jag berätta om berget och alla dess skrevor...deal?...;P

3:53 AM  

Post a Comment

<< Home