Monday, October 30, 2006

Innehålsrik dag

Idag har jag typ haft fullt upp, först ringde KT och ställde några frågor inför fredag vid hal tio imorse. Sen somande jag om och sov till ett ungefär. Då gick jag upp till stan och fixade lite på banken (satte in liet penagr på mitt konto och växlade lite tjeckiska pengar till svenska) efter det gick jag till willys och handalde eftersom jag hade matansvar idag. Dock fick ja gnär jag ahde varit hemma och dumpat det jag köpt på willys så gick jag till kronhallen och köpte lövbiff för det fanns inte på willys. Och när jag var på kronhallen köpte jag också ett frimärke som jag satte på kuvertet innehållande ansökningspapprena till skolan som jag sen också postade iväg.
När jag kom hem så läste jag aftonbladet innan jag började med maten. Den mat jag gjorde var lövbiffgrejs (tror dte heter lövbiff gourmet i kokboken) och makaroner. Det blev extremt gott, som alltid när jag lagar mat.
Etfer det sen så började jag kolla lite på låtar som man kan spela på klubben på fredag, dte kan bli några väldigt intressanta låtar kan jag säga utan att avslöja för mycket.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home