Saturday, December 16, 2006

Inte överens om städning

Fy fan för mina föräldrar ibland alltså. Jag menar om jag vill ha mina saker i en hög på golve tså ska jag ah mian saker i en hög på golvet och dom ska bara ge fan i det. Det är liksom inte dom som ska besök där inne utan dte är MINA kompisar som ska vara där och dom skiter fullständigt i om det ligger lite tidningar på golvet.
Och sne när dom vägrar lyssna när jag säger att dte inet finns någonsannastans att ha dom så blir jag nästan galen, jag menar dte är jag som bor där, jag vet vilka hyllor och sånt som finns och där finns det ingen plats. Fanns det det så skulle jag ju inte ha alla grejer på golvet.
Och sen när dom börjar gapa om att jag ska lägag ihop min hög i en hög så blir man ju asförbannad, jag menar det är EN hög, det är inte två högar liksom.
Nej fy fan alltså, dom ska bara ge fan i om det är rörigt på mitt rum eller inte.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

haha det går så när man bor hemma.:P

3:45 PM  

Post a Comment

<< Home