Wednesday, December 20, 2006

VHSsvar och postfrustration

Nu har jag fått svar från VHS om det där oklara antagningsbeskedet, inet för att jag blev så värst mycket klokare av det (alltså jag vet fortafrande inte om jag har en chans att komma in eller inte) men det var ju ett svar i alla fall. Ska nog ringa ner till Kalmar idag eller imorrn för att kolla upp det där ordentligt.
Och som jag misstänkte igår är snön borta nu, den avr faktiskt borta redan igår kväll. Men det var kul så länge det varade.
Och ingen Sonic på posten idag heller, börjar bli jobbigt nu att dte aldrig kommer. Jag menar jag ebställde den ju från deras hemsida just för att leveransen skulle gå snabbt. Har i alal fall skickat ett mejl till dom nu för att kolla så dom har skickat tidningen.
Inga Navid Modiri & Gudarnaaffischer har det kommit heller, men det har jag trots allt räkant med att det skulle att lite tid så det är inte särksitl frustrerande.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home