Saturday, January 27, 2007

Årsmötet

Årsmötet blev väl ingen succé om man säger så, ingen dök upp så jag satt själv där nere i lokalen. Dock var det inte helt negativt eftersom jag på så sätt fick all beslutanderätt själv. Det som beslutades på mötet var att styrelsen blev omvald, vissa små formuleringsändringar kommer göras i stadgarna och att styrelsen ska få rätt att kunan utfärda hedersmedlemskap i föreningen till personer som ahr gjort sej förtjänat av det (sånna personer finns inte just nu men det kan ju vara bra att möjligheten finns).

För övrigt gillar jag inte att man blir tvingad att byta till någon ny version av blogger, jag tycker den gamla var bra (och efter vad jag har sett hitills så var den hyfsat överlägsen). Dessutom var man tvungen att registrera ett googlekonto för att bytet skulel kunan gröas och jag vill fan inet ha något googlekonto.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

oj, shit, förlåt! jag glömde skicka återbud. >< jag är toksjuk... och ja, sen så vet vi ju båda att jag aldrig skulle få heller. :)

4:00 PM  
Blogger Nicklas R said...

Du är förlåten, jag ahde ju inet direkt räknat med att du skulle dyka upp.
Och så fick jag ju en hel låda kakor själv också så helt negativt var det inte :D

10:35 PM  

Post a Comment

<< Home