Friday, January 12, 2007

Så ska man till Kalmar ett tag igen då

Fick brev från skolan idag så den 20e ska jag vara på upprop och grejer i Kalmar, eller ja jag måste åka den 19e redan för annars hinner jag inte dit i tid på morgonen. Känns väl inte riktigt som att jag har tid med det egentligen när jag har både ett årsmöte och massa papper till mötet om föreningsbidrag att förbereda, men skolan går väl först antar jag.
Idag har det kommit snö förresten, det känns som äntligen. Visserligen är den väl borta igen om ett par dar men man får glädjas så länge det varar.
Sen har jag fixat det där med hotellrummen åt Navid Modiri & Gudarna också så på det hela taget känner jag mej ganska nöjd med mej själv idag. Hoppas förresten att den där agenten hör av sej imorrn så vi kan spika den där spelningen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home