Wednesday, January 31, 2007

Schalgerspelet

Jag har precis anmält mej til laftonbladet schlagerspelet (jag fick en kod så jag kudne gröa det gratis eftersom jag hade röstat på TVpriset annars hade jag aldrig gjort det). Det verkar vara ett ytterst konstigt spel, det är ungefär som dreamteam och man ska sätta ihop ett stall inför varje deltävling med dom fyra artister man tror mest på. Varje artist kostar en viss summa och man har 1000000 per deltävling att "handla" för. Inför första deltävlingen nu så valde jag Anna Book, Elin Lanto, Andreas Lundstedt och Andersson&Gibsson (tror jag dom hette), tycker väl egentligen inet att någon av dom rä särskilt mbra men utan att ha hört låtaran så känns det som om alla fyra har potential att hamna hyfsat högt upp.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home