Wednesday, February 14, 2007

Ensamrätt på spisen?

Jag är faktiskt den ende som har använt vår nya spis hittills, det är nästan coolt. Idag kokade jag makaroner och stekte korv, Malin skar korven som små hjärtan. Det gillade inte jag så värst eftersom jag inte gillar alla hjärtans dag. Visst alla hjärtans dag är bra om man är kär men eftersom jag av princip aldrig blir kär så gillar jag det inte. Men makaronerna blev lysande. Fast det hade jag i och för sej räkant med, det var ju jag som gjorde dom. Tyvärr missade jag Stargate idag eftersom jag var på hockey men det är typ skit samma, bara jag inte missar dom braiga avsnitten i slutet av säsong ett. Då var det värre att jag glömde spela in dagens avsnitt av det fullkoligt strålande Entourage, fast det går i repris imorrn tror jag så jag får väl se till att spela in det eller titta på det då.
Annars titatde jag på Room raiders när jag åt korven och makaronerna, det är faktiskt ett ganska underhållande program. Har fått mej att undra om man helst skulle vilja vara den som letar igenom rummen eller få rummet genomsökt. Jag hade nog hellre fått rummet genomsökt tror jag. Antagligen mest för att jag alltid är så dålig på att bestämma mej.
Korven blev förresten ganska god den också.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home