Monday, February 05, 2007

Hemma från Västerås

Så var man då hemma från västerås igen, det var en trelvig resa trots att Bofors förlorade. Vet inte triktigt vad jag ska skriva mer om resan faktiskt. Vi fikade lite och Emma och Mickis fick sina affischer. Visa av erfarenheten från edvinfestivalen drack vi ingen citronsprit. Däremot drack jag en flaska fanta på stationen medan jag väntade på tåget som skulle föra mej hem, den smakade gott. Men för att nämna matchen lite så kände man sej lite utmobbad när man var ensam boforssuporter på hela sektionen vi stog på, men det kändes ändå inte så där hotfullt som det kan göra ibland om man håller på bortalaget utna jag kunde applådera Bofors och så där utan att någon egentligen brydde sej. Och det är ju rätt skönt att kunna göra faktiskt.
Sen hädne väl inet så mycket emr på resan, det blev ganska kallt att gå från busstationen och hem men det hade jag väl nästan räknat med så.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ner med citronsprit.

5:48 PM  
Blogger Nicklas R said...

Ja det var ingen höjdare direkt, mycket bättre med ja nästan allt är bättre

11:15 PM  

Post a Comment

<< Home