Wednesday, March 14, 2007

Hätma bil, Kalmar och möjligtvis lite fest

Imorgon ska jag tydligen gå och betala en verkstad för något dom har gjort med bilen. Därför fick jag en bunt femhundringar i handen förut, det kändes trevligt. Jag gillar att ha stora buntar med pengar i handen.
Tågbiljetter har också bokats till nästa Kalmarresa så dom ska jag hämta imorgon. Jag åker härifrån klcokan sju på morgonen lördag 24/3 så då blir det att gå upp tidigt. Hemska tanke. Så ska jag orka med en föreläsning på eftermiddan och en tenta på söndan, känns som jag behöver vara ledig en vecka när jag kommer hem. Fast dte är ju några veckor kvar så jag hinner nog vänja mej vid tanken. Och helgen som kommer har vi ju pratat om att festa lite så då kan man ju släppa tanken på Kalmar för ett tag. På tal om det måste jag kolla upp så att mina kompisar fortafrande är på, vore ju snopet att vara inställd på festande och så blir det inget.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home