Wednesday, March 07, 2007

Tröttvecka

Alltså den här veckan måste ha slagit någon sorts rekord i trötthet. Har somnat till lite grann framför TVn både måndag och tisdag men idag somande jag lite grann redan vid 11 i förmiddags när jag satt och pluggade. Helt plötsligt kom jag liksom på mej själv med att jag läste om någon som räddade eller skyddade något eller nått åt det hållet när jag i själva verket läste om likviditetsbudgetar. Det var som en liten minihallucination typ, en dröm kan man säga också.
Fast det skummaste ja gahr upplevt i den vägen avr när jag somande på en föreläsning en gång och overheadbilden som visades helt plötsligt förvandlades till en msnkonversationsruta. Eller möjligtvis när jag helt plötsligt såg en räv i en buss mellan Kalamr och Hultsfred en gång, men msnkonversationsrutan tar nog priset som absolut skummast känns det som.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home