Wednesday, April 18, 2007

Både bra och dåligt

Var på wictroia och lämande lite affischer förut och dom hade hittat min mapp. Det tyckte jag var bra att den kom till rätta. Jag hade tydligen lagt den på en bardisk där inne. Ett väldigt bra ställe att lägga mappar på med andra ord.
Måste förresten komma ihåg att skaffa ramar så jag kan rama in vårens affischer och sätta upp på väggen, har ju hela hösten där och vill gärna fortsätta med den traditionen.
För övrigt har det gått väldigt trögt med pluggandet idag. Har inte kunnat koncentrera mej alls och så fort jag ahr läst klart ett stycke kommer jag på att jag har tänkt på annat medan jag läst och måste börja om från början och så vidare. När man läser samma text för tredje eller fjärde gången blir det rätt trist. Märkligt förresten att det alltid ska bli så när man verkligen verkligen måste plugga.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home