Friday, April 13, 2007

Det här handlar om en låt

Första gången jag hörde sahara hotnights senaste (cheek to cheek, det ahr ävl inte kommit nån mer efter den va?) så tyckte jag inte att den var särskitl bra. Men ju fler gånger jag hört den på radio (bruakr ha radio på när jag kör bil och ibland även hemma på dagarna när jag tar en pluggpaus) desto bättre har den blivit och nu tycker jag det är en jävligt bra låt. Måste verkligen se till att skaffa den, och naturligtvis resten av skivan när den kommer men just nu måste jag se till att få tag på låten.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jag kan vara jättesöt och ladda ner den om du vill! :D

1:04 PM  
Blogger Nicklas R said...

Då vill jag att du ska vara jättesöt, förutsatt att man får möjlighet att lyssna på låten vill säga :)

4:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

självklart, det var meningen! :D hitills har det inte gått, men jag kämpar vidare. ^^

10:34 PM  

Post a Comment

<< Home