Saturday, May 19, 2007

Åh nej, nu tror folk att jag svamlar igen

Ringde till EMA-Telstar härom dan, onsdags tror jag. Det var en tjej som svarade, hon lät snygg. Hon kopplade mej till ekonomiavdelningen. Där var inte rätt person inne men dom skulle se till att dom där fakturorna kvittades.
Sen ringde jag till lärcentrum för att ordna så jag kan skriva tentorna här istället för i Kalmar. Där var inte rätt person inne men jag fick hans nummer och skulle återkomma på måndag.
Blogger har börjat autospara inläggen som utkast medan man skriver dom. Det tycker jag är bra för då behöver man ju inte få panik om internet skulle få för sej att lägga av när man är mitt i ett inlägg. Har spealt rätt mycket spel på miniclip dom senaste dagarna, mest ett biljardspel och ett spel som går ut på att gräva. Grävspelet var livsfarligt för när man väl hade börjat kunde man knappt slita sej. Jag höll till och med på att missa Stargate på grund av det en dag.
Fast spelat dom spelen har jag så klart bara gjort när jag pluggat färdigt för dagen, plikten framför allt som Gustav VI Adolf sa.
Imorrn är det bara två veckor kvar till den första tentan. Det känns hyggligt bra inför dom, marknadsflöringen känns något lite stabilare än kalkyleringen dock.
Nu var det nån som sprängde nått nånstans.
Ni vet förresten dom där fjortisarna jag observerade i doktorsparken för några veckor sen? Dom sparkade sönder gungelefanten, gungelefanten har funnits där sen jag var liten, den avr nästan helig. Skitfjortisar.
Kanske var det nån som sprängde ett träd igen.
Vill förresten ha Säkert!s skiva, det är den skiva som just nu ligger högst på listan över skivor som ska köpas.
På tal om skivor har jag inte packat upp mian skivor ur väskan sen vi had klubben senast, det är lite slött faktiskt. Men jag har tagit upp The queen is dead och Meat is murder åtminstone, kändes som jag behövde lyssna på dom.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

autosparning is the shit. en annan sitter och ctrl+c:ar hela tiden, jättedryg.

12:37 AM  
Blogger Nicklas R said...

Ja det är ju apjobbigt, speciellt om man är lite oprecis i sitt tryckande på tangenterna och råkar trycka ner v ictället för c

1:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

så hon lät snygg ema-bruttan?...lät hon snyggare än jenny ser ut?....varför gav du dig inte på fjortisarna med din bemyndigande åldersskillnad och förklarade för dom att destruera är destruktivt?

2:34 AM  
Blogger Nicklas R said...

Det borde jag ha gjort, men förstörningen av gungelefanten upptäckte jag inte förrän någon dag efteråt

4:30 PM  

Post a Comment

<< Home