Wednesday, May 02, 2007

Minst sagt dåliga nyheter

Jag satt och läste Kalle Anka när telefonen ringde, såg att det var ett samtal från Götebrog och jag svarade. Det var Motor som ringde och dom hade minst sagt dåliga nyheter. Ida Maria måste ställa in på fredag på grund av sjukskrivning. Jävligt synd att det händer med så kort varsel och typiskt att det ska bli så med en av dom artister jag varit mest till mej över att vi lyckats boka.
Mattias (han på Motor) skulle dock kolla vad dom hade för andra band tillgängliga och sen återkomma så vi kommer nog inte stå utan artist särskilt länge men det känns ju ändå lite småsurt när artister ställer in.
Undrar hur jag ska lösa det här med affischer och allt sånt där förresten, det sitter ju Ida Maria-affischer lite överallt i stan och dom skulle man ju behöva byta ut så fort det blir klart med någon ersättare. Men det löser sej nog på något sätt hoppas jag.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

åh nej vad kasst! till och med jag såg fram emot ida maria ju! :O hoppas ersättaren blir åtminstone hälften så bra! :S

4:43 PM  
Blogger Nicklas R said...

Det får vi hoppas, annars blir man ju lite besviken

12:28 AM  

Post a Comment

<< Home