Sunday, June 17, 2007

Dumma internet

Om nu någon börjat undra avrför jag inte skrev något igår och kanske börjar tro att jag dissar bloggen så kan ja gmeddela att så är det inte. Det är bara mitt internet som inte riktigt vill fungera (sitter på morsans jobb och skriver detta). Det började strax efter 2 natten mellan fredag och lördag emd att internet blev väldigt långsamt. Sen igår funakde det inte alls och sen dess har jag inte kunnat använda internet. Inte heller TVn funkar ordentligt så förmodligen är det fel hos com hem nånstans (är ju samma uttag liksom), hoppas dom fixar felet snart.
Det har alltså varit en rätt trist helg hitills när varken internet heller TV är riktigt användbart (bilden på TVn är gryning som den värsta havregrynsgröt), riktigt asjobbigt är det.
Vet inte när internet är tillbaka så vi får väl se när jag skriver här igen, men förhoppnignsvis kommer det tillbaka senast imorgon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home