Thursday, June 07, 2007

Humör: rätt dåligt

Senaste dagarna har jag varit på rätt dåligt humör, liksom lättretlig och utråkad och så där. Det är typ trist. Jag vet inte varför egentligen, jag har bara varit det. Kanske beror det på någon sorts tristess, kanske beror det på värmen, kanske beror det på något annat eller kanske har det ingen riktig anledning utan det bara är en dyster period som passerar förbi. Jag vet inte.

Ska gå upp till Wictoria imorrn också, har egentligen ingen lust med det. Orkar liksom inte ta tag i det där, alltså klubben orkar jag ta tag i för det är superoligt men jag orkar liksom inte stri med wickan så att säga. Men det måste ändå göras för vi måste ha ett definitivt besked från dom innan juni är slut. Ska dock se till att ordna ett skriftligt avtal även om Wictoria hävdar att det inet är nödvändigt för det är nödvändigt, åtminstone om vi ska få ut dom pengar vi ska ha. Just allt jävla jämkande med wickan är nog den del av klubbarbetet jag helst skulle slippa, skulle helst vilja kunna köra vår grej fullt ut.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home