Wednesday, June 20, 2007

Idag kom den

Icky Thump hade kommit när jag kom hem förut, jag blev typ lycklig. Och lite fascinerad över att posten lyckades få skivna hem till mej samma dag som cdon enligt sin egen kundtjänst skickade den.
Har inte hunnit lyssna på den ännu men imorrn slutar jag förmodligen vid lunch så då bör jag hinna lyssna på den. Det som jag kan säga redan nu är dock att omslaget tyvärr är deras minst coola hitills, jämfört med Get behind me satan tillexempel så är det nästan lite trist. Texthäftet är dock rätt fränt då det är tryckt på ett ganska speciellt sätt.

Var som planerat på wictoria också, dte gick så där kan man säga. Han hade nämligen något besök (av någon sorts myndighet verkade det som) så han hann inte leta fram kvitto eller liknande, han skulle dock kolla upp det där och sen höra av sej så helt dåligt gick det ju inte.
Köpte senaste uncut när jag ändå gick förbi nöjesbutiken, verkar avra en trevlig tidnng även om jag inet har hunnit bläddra något i den än.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home