Tuesday, July 03, 2007

Betalningspåminelse bland annat

Igår kom det en till påminelse från ema-telstar. Jag blir så trött för jag vet ju att det är betalt så det måste ju ha blivit något fel med antingen banken eller emas egna datasystem. Och det vore ju förjävligt om vi åkte på någon sorts betalnignsanmärkning på grund av en faktura som är betald.
Måste se till att få en kopia på inbetalningskvittot eller nått sånt så vi kan visa upp den för ema.

Imorgon borde förresten alla lyssna på morgonpasset i P3, åtminstone vid 8.30-tiden.

Nu är tävlingen avslutad också. Ingen vann fikat. Men vad samtalet handlade om håller jag nog för mej själv ett litet tag till. Man kan fråga sej varför jag gör det, men då kan jag säga att det finns ingen anledning, jag känner bara för det helt enkelt (och så hade jag lust att vara lite retsam en stund)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home