Tuesday, July 31, 2007

Superbra post

Idag fick jag ytterst trevlig post igen. Nu var jag visserligen inte på särskilt dåligt humör (jag fick skjuts från jobbet och det stod vad jag såg inga bilar på trottoarerna) men jag blev attsingens glad ändå, inte varje dag man får så trevlig post liksom.
Vad var det då för post som var så trevlig? Jo det var godis, och det var inte särskilt lite godis heller. Älska godis liksom. Kuvertet innehöll även ett litet brev ett till litet trevligt papper (fast det pappret var inte till mej personligen så det behöver vi inte gå närmare in på än så, även om det var roligt att se min systers min när jag drog upp nämnda papper ur kuvertet).
Vem var det då som hade skickat allt det här trevliga? Jo det var min vän Emma, hon är allt snäll hon. Och hur jag ska avsluta det här inlägget på ett rba sätt har jag ingen aning om så det frå väl sluta här helt enkelt.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ooh, bra att det kom fram! :D

1:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

stackars malin, som aldrig, aldrig får något

4:45 AM  
Blogger Nicklas R said...

Emma: Verkligen, hade ett sånt trevligt brev kommit bort så hade ju posten varit pure evil.

goyfadtfa: Hon får allt saker, fast den här gången var det jag som fick.

8:06 AM  

Post a Comment

<< Home