Thursday, July 12, 2007

Två saker, dels korta veckor och dels en liten historia från hemvägen

Shit vad veckorna går fort nu för tiden, likosm jag tycker det var nyss det var helg och imorgon är det redan fredag igen. Det är ju nästan så man börjar fundera på om man har sovit förbi en dag eller nått.

Men förut när jag var på väg hem från jobbet så svängde det upp en bil och stannade på trottoaren på skrantahöjdsvägen, det är ju inget konstigt med det utan jag tänkte att dte är väl nån som ska packa in något i blen eller så. Men så verkade föraren vara typ koncentrerad på mej eller vad man ska säga så jag började undra vad det var frågan om. Föraren öppnade sedan dörren på passagerarsidan och sa typ "tja Nicklas", då såg jag att det var min kusin Fredrik.
Han undrade om jag ville ha skjuts och det ville jag ju så då slapp jag gå hela den lågna vägen hem.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home