Friday, August 03, 2007

Två bra händelser

Köpte min biljett till way out west idag. Så om en vecka befinner jag mej sannolikt på festivalområdet. Men det känns bra att ha biljetten fixad, det blir som mer på riktigt att man ska iväg så att säga när man har biljetten.

När jag hämtade biljetten slog jag också två flugor i en smäll och gick in på wictoria (eller kanske passade jag på att hämta biljetten när jag gick till wictoria, det är en tolkningsfråga). Där gick det strålande och det är nu bestämt att vi kör i september åtminstone (förhoppningsvis kommer vi köra varje månad även under hösten men det är primärt september vi har fått klartecken för nu). Det känns väldigt kul. Extra kul är det eftersom vi har ett så fantastiskt intressant band på gång, fast exakt vilket band det rör sej om berättar jag först när det är klart.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home