Thursday, September 20, 2007

Det stora skomysteriet

Nu är jag äntlignen klar med den där uppgiften, därför ska jag nu berätta om när mian skor försvann igår.

Det regnade igår när jag skulle gå till festen och jag ville inte bli blöt om fötterna så jag tog på mej mina fina gaml sovjetiska stövlar. Så passerade jag någon gång under kvällen hallen i den lägenhet vi befann oss och noterade att stövlarna inte stod kvar. Det blev ett jävla hallå där och alla sprang omkring och letade efter mina skor, vi började tro att det var någon som hade tagit fel men det var så konstigt för om nån tagit fel borde det ju finnas ett par skor för mycket och dte gjorde inte, så det var ett väldigt mysterium. Jag började hur som helst se framför mej att jag skulle få gå hem i strumplästen och massa sånt.
Men till slut hittade vi stövlarna, det var någon som hade gömt dom under en hög med tidningar. Det kändes bra att jag inte behövde gå hem utan skor.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ville du bli blöt om fötterna??

o en sak till..snälla anväd dom inte igen jag skläöms ju när jag läser sånt där!!

10:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

NU BERÄTTAR DU VEM SOM VA MED I IDOL?

10:59 PM  
Blogger Nicklas R said...

Oj då jag glömde visst ett inte där, ska rättas till.
Men jag kommer nog inte ha dom nått mer, dom hade så hård sula så man fick ont i fötterna

11:09 PM  

Post a Comment

<< Home