Thursday, September 06, 2007

Partytajm på ingående

Nu är det så där att jag egentligen inte har tid att blogga igen men det struntar jag i och gör dte ändå. Idag hde vi första labbtillfället i kursen grundläggadne IT-kunskap (det betyder att vi gjorde en uppigft i word och i outlook), jag var grym och klarade båda uppgifterna utan att behöva be om hjälp.
Ikväll är det dags för lite fest igen, är kick off på puben. Ska bli roligt. Något som förmodligen inte blir lika roligt är tågresan hem imorgon, tåget går 9.29 och vi vet ju alla hur jag mådde sist jag skulle med ett tidigt tåg morgonen efter festande. Men det ordnar sej nog.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

oj...då misar du "The Myra Hindley And Ian Brady Show" på Discovery då....de coolaste par-mördarna...kanske i konkurrens med Juha och Maarita bara....nästa vecka får du hålla dig hemma på torsdag...då är det The Ed Gein Show"

8:32 PM  
Blogger Nicklas R said...

Torsdagara är festdagarna nummer et i hultsfred å det är tveksamt om jag är hemma. Men jag har ju en video som tur är.

2:29 AM  

Post a Comment

<< Home