Saturday, October 27, 2007

Kvällens äventyr

När jag gick till rookie förut kom jag halvvägs innan jag kom på att jag hade glömt mina öronproppar hemma. Jag vill inte fucka min hörsel så det var bara att vända.

När jag väl kom dit träffade jag Olle och Mårten utanför. Vi stod utanför en stund och betraktade alla fulla fjortistar som fanns där. Det var ganska underhållande.
Väl inne så såg jag faktiskt inte särskitl många band, man drack mest öl och hängde med folk man kände. Träffade faktiskt några av dom klasskamrater jag hade sist jag gick här, dte var mycket trevligt.
Sahara Hotnights tittade vi dock på. Det var ungefär vad man kunde förvänta sej, en stabil hotnightskonsert liksom. När dom hade spelat klart öppnade också baren i det som normalt är puben så då kunde man köpa riktig öl iställt för den inte jättegoda plastmuggsölen som fanns in den andra baren. Där satt man sen tills dom stängde vid två och sen gick jag faktiskt hem, orkade inte gå på någon efterfest idag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home