Wednesday, November 21, 2007

En fantastiskt produktiv dag

Köttfärssåsen jag gjorde förut blev sjukt god. Jag är rätt bra på köttfärssås.
Förutom matlagningen har jag faktiskt gjort andra hushållssysslor också idag. Jag gjorde rent handfatet i badrummet tillexempel, fast då hade jag plasthandskar på mej för sånt vill man ju inte peta i med händerna. Så har jag bokat en tvättid, kändes hyfsat nödvändigt eftersom jag knappt har ngåra rena t-shirts kvar.

Sen kom hyresgästföreningen och ringde på och frågade om jag ville bli medlem, jag sa att jag skulle tänka på saken. Jag är lite kluve ntill dte där alltså. Jag gillar förvisso grejen med hyresgästföreningen och det är bra om man får problem och så men samtidigt kostar det ju. Visst, 70 kronor i månaden är inte särskilt mycket men man vill ju gärna ha så få fasta utgifter som möjligt varje månad.
Men vi får se hur dte blir med den saken helt enkelt. Fick en liten broschyr som jag skulle bläddra igenom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home