Wednesday, November 07, 2007

Förvarning om hantverkare

Fic ken lapp i brevlådan förut om att dom ska komma hit och göra något med golvbrunnen i badrummet på tisdag. Halv åtta på morgonen skulle dom kom stog det. Jag tror jag ska sätta en lapp på dörrn om att dom ska ta min lägenhet sist så jag får sova så länge som möjligt.
Häromdan fick jag också en annan lapp om att dom ska komma och kolla ventilationen och dom kan dyka upp när som helst typ och är man inte hemma använder dom huvudnyckel. Känns som det är bäst att inte ha viktiga papper och sånt liggande framme ifall dom skulle klampa in här någon dag när jag inte är hemma.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

det är SÄPO som installerar övervakningsutrustningen nu...be dom om legitimation, täng dörren, ring upp och dubbelkolla med aktuella entreprenadfirmor samt med hyresvärden.

9:34 AM  

Post a Comment

<< Home