Thursday, November 29, 2007

Så här blev programmet

Tänkte att ni skulle få veta hur min grupps festivalprogram blev. Det blev alltså så här:

Torsdag:
18.30 Regina Spektor
21.30 Tom Petty & The Heartbreakers
00.30 The Raconteurs

Fredag:
18.30 Kent
21.30 Misfits
00.30 Coldplay

Lördag:
18.30 José Gonzalez
21.30 Foo Fighters
00.30 No Doubt

Jag satte då som sagt torsdagen och för att låta lite självgod så är det nog den dag jag själv tycker är den bästa av dom tre (och med risk för att låta ännu mer självgod så tycker jag den är ganska rejält mycket bättre än dom andra).

För övrigt känner jag fortfarande av bakfyllans huvudvärk lite grann. Sjukt seg bakfylla idag.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

torsdagen var fantastisk, men fredagen var rätt bra den med måste jag säga. förutom misfits.

7:54 PM  
Blogger Nicklas R said...

Jo det är nog just misfits som jag personligen helst skulle byta mot något annat. Sen är det väl några av dom andra som jag personligen inte tycker är särskilt bra (kent, coldplay, foo fighters, no doubt) men som jag nog inte skulle byta ut för dom har ändå sin plats på nått sätt.

11:09 PM  

Post a Comment

<< Home