Saturday, January 12, 2008

Dags att sova+morgondagens planer+en ovanlig händelse

Ska nog gå och lägga mej nu, sitter ändå bara här och har tråkigt. Imorgon ska jag nog ta en promenad till willys, är en del grejer jag skulle behöva handla där. Fast om det är sånt här novemberväder ute struntar jag nog i det, sånt väder är ju rätt trist att vara ute i. I övrigt kommer morgondagen att ägnas åt en sovmorgon och allmänt slappande.

Nu har det förresten hänt något ovanligt, ingen av mina kontakter på msn är online just nu. Det händer sannerligen inte ofta.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det är läskigt när det sistnämnda händer, har hänt mig en gång kanske. Man känner sig så ensam och börjar fundera på om man är den enda levande människan kvar på jorden. Eller det kanske bara är jag...

4:42 PM  
Blogger Nicklas R said...

Lite sån blev jag också. Sen blev jag typ fascinerad av det och tog en skärmdump för att kunna bevisa att det verkligen har hänt

11:00 PM  

Post a Comment

<< Home