Wednesday, January 23, 2008

Nicklas är trött

Jag är helt galet trött. VIsserligen brukar man vara det när man har gått upp tidigt men ändå.

Hade tänkt sova lite på tåget men jag hade några högljudda skåningar brevid mej då så dte gick inte så bra med den planerade sovningen.

För övrigt har Karlskoga rätt bra kulturpolitiker. Återkommer till varför dom är bra i ett senare inlägg.

Var på stan för att köpa ett par saker förut, fast jag fick inte tag på allt jag skulle ha.

Måste nog vila lite snart, känns som jag börjar få svårt att titta på något i mer än 30 sekunder utan att ögonlocken börjar sluta sej. Fast om jag vilar kommer jag säkert bara somna och om jag gör det kanske jag får problem att somna ikväll och det vore ju dumt. På tal om problem att somna så hade jag svårt att somna igår, så svårt att jag till slut bara sov drygt 2 timmar. Det bör nog vara en av anledningarna till min trötthet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home