Saturday, January 05, 2008

Pirogfrukost

Imorse åt jag en Gorbys till frukost. Det kan kanske tyckas lite osunt att äta Gorbys till frukost och det är det säkert också men det finns en mycket bra förklaring. Upptäckte när jag skulle plocka fram frukost att jag inte hade några flingor så då var jag ju tvungen att komma på något annat. Mackor, tänkte jag, men upptäckte att jag inte heller hade något smör hemma. Jag öppnade då frysen för att se om det fanns något frukostaktigt där. Det fanns det inte men det låg några Gorbys där så då fick dte bli en Gorbys och ett glas mjölk till frukost.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Man får ta vad man har! Och så måste det väl ha blivit en extra jag-är-student-känsla, va? =)

2:37 PM  
Blogger Nicklas R said...

Det kändes grymt studentigt

5:24 PM  

Post a Comment

<< Home