Wednesday, February 06, 2008

Blörkig dag

Det här har varit en riktig skitdag ärligt talat. Vaknade imorse och allt kändes bara miserabelt och deprimerande och allmänt blörkigt, helt utan anledning. Enda anledningen jag kan komma på är om jag typ drömde nånting deprimerande men det känns rätt jävla osannolikt, borde ju liksom komma ihåg det i så fall.
Sen har jag gått runt och varit på helt kasst humör hela dan, allt har varit trist och träligt och till och med var det nån halvtimme jag hade en känsla av dåligt självförtroende. Just det gick dock över rätt fort som tur är.
Jag hatar verkligen att vara på sånt humör, hoppas verkligen att det bara var idag så att det liksom inte sitter i längre än så. Jag har haft sånna perioder förut och det är fan inte roligt.
Just nu är det i och för sej lite bättre vilket bör tyda på att det var en endagsgrej men man ska ju inte ropa hej förrän man är över bäcken eller hur det är man brukar säga.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home