Friday, February 29, 2008

Fel scen för Annika (och lite om igår)

Läste precis att festivalen har beslutat att sätta Säkert! på hawaii. Jag är inte helt förtjust i det beslutet. Det kommer säkert inte bli någon dålig spelning och hon kommer säkert klara hawaii på så sätt men det är något som känns väldigt fel på något sätt. Dels är det ju att man kommer mycket längre ifrån, även om man står långt fram är det ju ganska långt till scenen, men det är också något med känslan. Det känns liksom fel med Säkert! på hawaii.
Hoppas någon förstår vad jag menar.

Igår var det hur som helst trevligt. Vi lämnade puben ganska tidigt och gick till en fest i ekeberg istället. Hade ju dock inte något att dricka där så jag var aldrig särskilt full. Således är jag inte heller bakfull vilket är skönt.
Ikväll blir det mer aktiviteter, är några stycken som ska ut och äta (exakt hur många eller vilka vet jag dock inte riktigt). Det ska bli mycket trevligt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home