Sunday, February 24, 2008

Igår

Gårdagskvällen var trevlig. Inte bara kvällen förresten, dte blev rätt sent så man kan nog säga att även natten och morgonen var trevliga.
Började alltså kvällen med att titta på melodifestivalen, det finns väl inet så värst mycket at säga om det egentligen. Var väl som melodifestivalen brukar vara ungefär. Luuk kändes dock som att han avr i högform, bästa insatsen hittills i år från hon tycker jag. Lite roligt också när han sa fel på slutet och råkade säga Karlskoga istället för Karlskrona. Vore nått med melodifestivalen i Karlskoga.

Så blev det fest. En trevlig fest. Lite småskum dock, festen tog liksom inte fart förrän typ hälften av dom som var där gick hem. Lite konstigt. Jag blev bjuden på rödvin när min dricka var slut, och som vanligt när jag dricker rödvin och har ljusa byxor råkade jag naturligtvis spilla lite på byxorna. När jag kollade idag verkade det dock inte vara någon supersvår fläck så förhoppningsvis ska den gå att få bort.
Det belv som jag skrev i inledningen av detta inlägg rätt sent och jag var hemma lite efter klockan fem. När jag vaknade av att telefonen plingade till vi halv tio-tiden låg jag åt fel håll i sängen med huvudet i fotändan och hade alla kläder och glasögonen på mej, jag insåg då att jag hade så att säga tokdäckat när jag satte mej på sängen för att byta om till min sovoutfit.
Av någon anlednign är sånt alltid lite jobbigt.
Något som dock var positivt är att jag verkar ha sovit förbi bakfyllan. Visst har jag känt att det var fest och så igår men jag har liksom inte varit bakfull, sjukt skönt.

Nu blev nog det här inlägget rätt ofokuserat men jag känner mej rätt ofokuserad så jag är ursäktad.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

usch!

4:00 PM  
Blogger Nicklas R said...

vadå usch?

11:07 PM  

Post a Comment

<< Home