Monday, February 11, 2008

Planer för vecka 7 2008

Nej om man skulle ta och kolla vad som händer i veckan.

Blir nog pluggande tisdag-fredag. Mest projektledning. Alla hjärtans dag på torsdag, fast det bryr jag mej inte särskilt mycket om om jag ska vara ärlig (jag trös dock inte lova att det inte dyker något bittert inlägg om typ "kommersiellt jippo" framemot torsdag). Semifinal i på spåret på fredag. Förhopnignsvis ska jag då också ha hunnit läsa klart den sista projektlednignsboken så jag kan börja lite smått på litteraturrapporten.
Sen blir det ny deltävlign i melodifestivalen på lördag, funderar på om jag ska ta och dricka halvflaskan med champagne jag ahr i kylen då också. Den har legat där sjukt länge så det är nog bäst att öppna den snart.
På söndag ser det inte ut att hända särskilt mycket. Har visserligen deadline på en inlämningsuppgift då men den uppgiften blev jag klar med idag så den kommer lämnas in under veckan någon gång.

Ungefär så kommer nog den här veckan se ut.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home