Tuesday, April 01, 2008

Om festande och annat

Festen igår var som dom flesta fester trevlig. Kanske inte lysande men helt okej. Festen var en överraskningfest för en klasskamrat som fyllde år så det fanns tårta. Tårta är bra. Dessutom var jag snyggare i håret än på mycket länge och när det kombineras med tårta kan det ju inte bli en dålig fest.
Tog det som planerat ganska lugnt och det var nog bra, kände liksom i magen att det nog var bäst att dricka långsamt när jag började på den första ölen. Jag antar att det var sviter från i lördags jag kände. På tal om lördan så hade jag tydligen talat in ett meddelande på en klasskamrats mobilsvar någon gång under lördagskvällen. Det mindes jag inte att jag hade gjort. Jag är förresten förvånad att jag inte ringde fler fyllesamtal i lördags. Jag var ju, som man brukar säga, rätt bra i gasen och då brukar det ju kunna ringas ett och annat samtal. Men jag kanske var beyond that stage, jag minns ju som sagt inte så mycket. Men men, jag får väl ta igen dom uteblivna fyllesamtalen och fyllesms:en nästa gång.

Nu håller jag då på att tvätta, eller själva tvättandet är egentligen klart nu väntar jag på att det ska bli torrt. Ska bli trevligt att ha garderoben fylld av rena kläder igen. Dock är jag rätt galet trött. Mestadels på grund av att jag sov rätt dåligt inatt. I och med att jag sov länge igår morse och att det inte blev jättesent på kvällen så vaknade jag liksom lite efter 6 första gången och sov sen i perioder om maximalt en halvtimme med vakenhet emellan fram tills klockan ringde vid 10. Men man frå väl se det positivt och tänka att nu blir dte ju i alla fall inga större problem att somna ikväll.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home