Thursday, April 24, 2008

Om taklampor, deklarationer och uppskjutningar

Nu har det gått drygt en månad tror jag och jag har fortfarande inte försökt fixa min taklampa. Jag blir rätt trött på mej själv ibland att jag skjuter upp saker så där. Fast å andra sidan skjuter jag sällan upp viktiga saker som typ skoljobb och sånt så det jämnar kanske ut sej.
Tillexempel ska jag imorgon ordna med föreningens deklaration och då är det ändå rätt lång tid tills den ska vara inskickad. Det är ju rätt duktigt att inte vänta till sista minuten, visserligen har jag skjutit upp det en del om man jämför med min perosonliga deklaration (som jag skickade in typ samma dag som jag fick den) men föreningens dekalration är krångligare så det finns en anledning att det har dragit ut lite grann. Den personliga var ju bara att skicka ett sms så var det klart men i föreningens dekalration ska dte fyllas i en blankett och skickas med ekonomiska rapporter och massa sånt där.
Imorgon är det fredag, heja fredagar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home