Wednesday, May 07, 2008

En aning nojig

Funderar nästan på om det är nått fel på min dator. Eller mitt internet åtminstone. En del sidor är liksom skitsega att ladda och en del filmklipp och spel och sånt som har flutit på felfritt tidigare hackar som fan. Så det känns ju som att det är något som kanske är fel.
Jag börjar alltid noja över att någon typ har hackat sej in i datorn och ställer till med massa fuffens eller att jag har fått något elakt virus så fort det är nått som verkar lite knasigt med datorn eller internet. Jag målar liksom upp bilder av att någon har kommt över mitt kortnummer och kommer tömma mitt konto eller har fått tag på mina inloggningsuppgifter olika sidor och börjar ställa till saker där och massa annat sånt där som vore helt galet jobbigt om det hände.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home