Monday, May 12, 2008

Klar för förmiddan

Så var jag klar med förmiddagens arbete. Fast att använda Microsoft Project funkade väl så där. Gick liksom inte att spara (antar att det beror på att dte är en testversion) så jag fick använda excel istället. Lite krångligare men det funkar.

Vad eftermiddagen bjuder på för arbete får jag se, har inte riktigt bestämt mej för det än. Nu däremot har jag bestämt mej för att ta lite rast. Det mesta av rasten kommer nog ägnas åt den dagliga promenaden till konsum men först ska jag faktiskt byta påse i papperskorgen.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

boka tvättid!

3:53 PM  
Blogger Nicklas R said...

Tack för påminnelsen. Du är sjukt bra

7:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

jag står alltid till tjänst. :D

8:53 PM  

Post a Comment

<< Home