Saturday, May 31, 2008

Sommarlov

Det där i parken verkar vara slut nu. Skönt.

Men jag ahr alltså sommarlov nu, det är också grymt skönt. Fast det känns ändå lite tomt på något sätt, jag vet inet riktigt hur jag ska förkalra men ni kanske förstår ändå. Men skönt med sommarlov trots allt, nu får man ju vara ledig längre än man ahr varit på sjukt länge.
Vad har jag då för planer för sommarlovet? På torsdag åker jag ju till Västerås över dan, veckan efter det är det fesival, sen åker jag sannolikt upp till karlskoga vid midsommar. Hur mycket jag kommer vara i Karlskoga och hur mycket jag kommer vara här under sommarn får vi se, det beror på vad jag känner för liksom. Efter midsommar har jag inga planer alls förrän det är dags för Putte i månadsskiftet juli/augusti.
Kommer nog läsa en dle om arbetsrätt under somamren dock då jag antagligen kommer ha möjlighet att tenta av dom poängen någon gång i augusti. Är väl inte jättekul med arbetsrätt direkt men då har man ju nått att sysselsätta sej med på dagarna i alla fall.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home