Sunday, June 29, 2008

En nackdel med högt ljud (fast det är ju rätt härligt ändå)

Har lyssnat på ganska hög musik under kvällen och upptäckte precis en nackdel med att lyssna på hög musik. Jag hörde liksom inte att jag fick ett sms tidiagre under kvällen och upptäckte det inte förrän nyss. Jag tror lärdomen av det är att om man lyssnar på musik på hög volym ska man se till att ha telefonen i närheten.
Fast nu har jag nog lyssnat färdigt på musik för idag (oavsett volym) för jag tänkte gå och lägga mej. Men det har varit trevligt att sitta här och lyssna på musik. Blir ju sällan helkvällar med musik annars då min dator är lite knäpp och det typ blir nått fel om man lyssnar på musik i mediaplayer för länge (och så är högtalarna i Hutlsfred rätt mycket sämre än högtalarna här vilket gör att man inte riktigt får det ljud man skulle önska). Men idag har jag avnjutit en hel del bra, härligt att ha sånna kvällar ibland. Blir nog fler sånna när folket här åker på semester och jag har lägenheten för mej själv.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home