Sunday, June 22, 2008

Nöjesduell

För första gången från Karlskoga ger jag er nu Nöjesduellen. Veckans ämne är musik (mitt favvoämne btw)

1. Nu väntar de mest konsertintensiva veckorna i sommar. Vad ser du mest fram emot?
Måste nog säga Putte i Parken och Way out West. Mycket eftersom det nog är do menda arrangemang jag ska på under resten av sommaren men också för att dom har rätt fett bra program.

2. Robyn blir uppvärmare på Madonnas Europaturné. När blir Madonna uppvärmare till Robyn?
Sist jag kollade hette den förtfarande förband. Men svaret på frågan är aldrig.

3. Vad har gjort dig glad under veckan som gått?
Markus Krunegråd-låtarna jag fick av Emma (har ju inte hans skiva än). Tackkortet som jag också fick från Emma (kort sagt skulle man nog kunna säga att Emma har gjort mej glad den här veckan). Virtanenspelet. Jordgubbar med spraygrädde. Och som vanligt en hel massa som jag har glömt bort.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

du gör mig glad varje dag! :D

11:32 PM  
Blogger Nicklas R said...

Sjukt bra

12:00 AM  

Post a Comment

<< Home