Wednesday, June 18, 2008

Packningen packad (så gott som i alla fall)

Åker till Karlskoga imorgon så jag har ägnat försa delen av kvällen åt att packa (visserligen går inte tåget förrän vid halv två men jag tänkte att jag lika gärna kunde börja packa så slipper jag det imorrn). Det gick rätt bra att packa och jag tror jag har packat allt jag behvöer, ska nog ta med mej några skivor också bara men det fixar jag imorrn förmiddag. Packade för övrigt lite tvärtom mot vad jag brukar, normalt lägger jag liksom smutstvätt i plastpåsar innan jag lägger det i väskan men den här gången hade jag mer smutsigt än rent med mej så jag la det rena i plastpåsar istället.
Annars verkar det inte bli allt för tung packning den här gången. Det känns skönt, tung packning suger.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home