Sunday, July 20, 2008

Mår så där

Hemsk jävla bakfylla idag. En riktigt sån där lurig illamåendebakfylla, om jag ligger eller sitter går det bra men så fort jag reser på mej blir jag helt galet illamående. Helt sjukt jobbigt, helt klart värsta sortens bakfylla. Och den sitter fortfarande i så jag mår rätt kasst för tillfället.
Men det var trevligt igår. Vi var hos Fredrik först och sen hamande vi på nån fest på folkets hus där vi blev bjudna på öl och vin och grejer. Finns väl inte jättemycket annat att berätta om gårdagen men nämnas kan att Fredriks katt skrämde mej så jag spillde öl, folk var mycket imponerade av min nya telefon och jag råkade sätta foten i en hink med fimpvatten. Det sistnämnda var inte så trevligt men hela foten var aldrig i vattnet som tur var.
Morsan och farsan är på väg till Spanien, dom ska vara där hela veckan så nu har jag lägenheten för mej själv ett tag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home