Tuesday, July 01, 2008

Sugen på men kluven till prenumerantkonsert

Såg att tid och plats för Marit Bergmans prenumerantspelning (en spelning som bara vi prenumeranter får gå på och som dessutom inte kostar nått) var klart nu. Är rätt sugen på att gå men jag känner ingen som är prenumerant och det är ju lite trist att gå själv, speciellt när spelningen är så pass långt bort (stockholm) och man måste stanna kvar över natten och så där. Men vi får väl se vad som händer typ, om suget efter att besöka konserten övervinner det trista i att gå dit själv (och hej vad dramatiskt det där lät).

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

varför är inte jag en prenumernat? därför att jag är snål. varför är jag snål? därför att jag är sämst. åh! :(:(:(:(

12:25 PM  
Blogger Nicklas R said...

Du är aldrig sämst Emma

7:11 PM  

Post a Comment

<< Home