Tuesday, August 26, 2008

I'm back

Så var man tillbaka från Kalmar (egentligen var jag tillbaka vid 12 redan men orka säta sej vid datorn det första man gör liksom). Tentan kändes som det gick rätt bra, så nu återstår väl bara att vänta på resultatet och se om känslan stämmer.
När jag var och köpte mat igår handlade jag av vad som kan vara typ den bästa pizzabagaren ever. är han såg att jag hade en Säkert!-tröja på mej sken han liksom upp och tyckte ungefär att yay Säkert! det är ju kanon.
Nu är jag ganska trött, vilket nog är rätt naturligt med tanke på att jag fick gå upp 6 imorse, så jag har tänkt ägna resten av den här dagen åt att vila mej. På tal om ingenting så hade jag fått mitt lönebesked på posten när jag kom hem, så imorrn trillar det in nästan 4200 på kontot. Det känns gött.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home