Thursday, August 14, 2008

Mot Hultsfred imorgon

Imorgon ska jag alltså åka till Hultsfred. Morsan och farsan ska skjutsa ner mej men eftersom dom jobbar båda två så åker jag inte förrän på eftermiddan. Nu låter det säkert som att jag är ond och tvingar dom att köra ner till Hultsfred efter en hård arbetsdag men det var faktiskt dom som helst ville åka redan imorgon istället för på lördag. Hade jag fått bestämma själv hade nästan lördag varit bättre att åka för då hade jag kunnat övertala mina kompisar att hänga med och ta ett par avskedsöl på red brick imorrn (och nu slog det mej att jag inte har varit på red brick en enda gång under sommarn, det måste vara dåligt på nått sätt).
Innan jag åker mot Hultsfred ska jag dock åka till Puttekonoret och hämta en låda som jag ska ha med mej ner. Det där lät lite mystiskt kanske men det är så odramatiskt som att jag har sett till att fixa fram lite Puttegrejer som jag ska ta med och överlämna till rockarkivet nere i Hultsfred.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home